dilluns, 14 de juliol del 2008

La història d'un mite

Si per alguna cosa destaca aquest estiu, a part de perquè és simpàtic, és per la desició de deixar-me la barba...i és per això que deixaré aquí per la posteritat la seva història, desde la gestació i la consolidació fins la seva "mort".

Tot va començar amb un petit comentari de la meva perruquera, que és molt sabia, comentan-me que aquell dia havia decidit nno marcar-me les patilles perquè deia que ja li agradava com quedava amb la barba de 3 dies que portava...A partir d'aqui la idea va nèixer al meu cap i la barba començava a pendre forma, tot i que al cap d'un parell de setmanes i quan em disposava a "arreglar" la barba tal com m'havia ensenyat la perruquera un petit descuit va provocar la seva desaparició.

Gràcies a alguns comentaris positius vaig donar una segona oportunitat a la meva capacitat d'arreglar la barba i posats a que tocava anar de vacances 3 setmanetes a fer el "trotamundos" va tornar a començar l'operació barba.

Durant les 3 setmanes que va durar el viatge vaig apendre a conviure amb aquell ésser estrany que mai havia durat més de 10 dies instal·lat en la meva cara i poc a poc ànavem millorant la relació. Suposu que el fet de conviure també el mateix temps amb el meu germà que anava amb el triple de barba que jo va ajudar a aguantar l'experiència.

Al tornar va arribar la presentació oficial en societat, i passats els primers nervis, l'acollida no podia ser més bona. L'enquesta que vaig fer entre una petita mostra de la població es va decantar clarament per l'opció BARBA.SI, provocant així la pròrroga del "contracte" entre la barba i jo.

El fet es que ens trobem a mitjans de Juliol i fa 1 mes i mig que no m'afeito, ha començat un estiu simpàtic i poc a poc vaig agafant color a la pell. La barba ha portat un cicle de coses positives (algunes que no ho semblaven, però que a la llarga ho han acabat sent) tot i això els plans de futur no estàn massa clars, i com he dit desde el primer moment, el dia menys pensat em despediré d'aquest company de viatge.

Una cosa esta clara....per l'Alternativa La Barba tornarà a fer acte de presència.

Sona: The Go Find - Everything is Low

PD: Per ser el primer post no està mal no? xDDD

6 comentaris:

Uri Haddock ha dit...

Estilista o no a banda, és obvi, com tu dius que la 'barba' h tingut molt bona collida.
En el meu cas en particular, o sigui jo, que no sóc gay, però no sóc ni de bon tros prou homòfob com per repudiar l'atractiu ( o no) del meu sexe, trobo amb la barba guanyes enters. Està clar que si no hi ha 'perxa' no hi barba ni osties que valguin.
Voto per barba sí o sí fins que el sexe femení s'hi posi en contra ( per alló de que són delicades de pell i sempre i quan la ocasió ho mereixi, que tal i com està el panorama poques mereixeran tal detall xD...

Steven Gerrard ha dit...

osti tu... una crònica a la barba xD
Que bestia! en el meu cas particular el tema barba, he fet uns intens pero tots fracasats, es molesta i no hi puk fer res...

Dam ha dit...

Bravo! A mi m'agrada la barba, quedes més interessant. Però si te la treus, m'agradaràs igual, bombón!
Volem més històries...!
Bru, com tenim el material Sanferminak08?

Bru ha dit...

pel que fa al material de santfermines, ja sabeu que la tecnologia i jo estem renyits.

pel que fa a la barba del didac sexy, tinc molt clar que la meva opinio no conta, tot i aixi, amb barba o sense, aquest tio seguirà sent un dels polvos de manresa!

Unknown ha dit...

Ser un 'polvo' es un títol que li queda curt a en DDK!
Sigui com sigui, amen Anna! amen!!

Andie ha dit...

guanyes amb la barba idi,
pro a la vegada deu ser incòmode ara
amb la calor que deu star fent a Manresa!
DisfruteUu!!!!