dimecres, 9 de juliol del 2008

Polonews!!


Bon vespre!

Primera incursió, i primera entrada.. si es que... Fa dos dies que estic a Polska, pluges i una ciutat que es com aquí ara farà 20 anys, de fet només m'he mogut per el polígon industrial de Tychy i Katowice però... ja n'he tingut prou, els blocs de pisos son tots exactament iguals, i de color gris! la gent d'aquí diu que es perquè aquesta ciutat es va construir tota de cop i en l'era comunista... això si com un bon país de l'Est hi ha unes dones que flipes! Després del meu parèntesi a Polònia ja tinc ganes de tornar i... ja us ho dic jo que com els vespres al Quimet no hi ha res!

P.D.: No he fet fotos perquè hem tingut molta feina però perquè us feu una idea de com es la ciutat, us deixo aquesta foto.

1 comentari:

Dam ha dit...

Que maco! Torna que avui no sabia on anar...